GLASUL ŞCOLII ''DR. PETRU ŞPAN ''

FONDATOR: Mădălina Toma

Amina-Elena Lazăr: ,,…am dat jocul pe teme, am dat dorințele de a deveni o zână sau prințesă pe dorința de a mă realiza.”

COPILUL DIN MINE

AUTOR: Amina-Elena LAZĂR, clasa a VII – a

Școala Gimnazială ”Dr.Petru Șpan”, loc. LUPȘA, jud. ALBA


Aceaşi bancă sub acelaşi copac, acelaşi nisip, acelaşi zâmbet doar că o altă eu. O, Doamne!

Banca aia de sub nuc, acum ruginită şi putrezită, martoră concertelor mele, eșuărilor mele în a face mâncare din nisip, martoră a atâtor priviri spre stele şi a atâtor dorințe arzătoare care până în momentul de față s-au dus, unde? Nu ştiu. Au plecat pur şi simplu, parcă şi dorința de a mai fi copila aia blondă, pistruiată, mereu julită, plină de viață, care se juca întruna, a plecat … Oare s-au înțeles să plece aşa toate, brusc şi să mă lase să văd că viața nu e aşa de roz cum era la 7 ani? Păi, se poate!

 Uneori mai văd copiii pe holul şcolii cum aleargă, sar şi mereu mă întreb ,,oare aşa eram şi eu?”. De multe ori mă uit la grădinari cum aşteaptă să primească bulinuțe roşii – ştiu că eu am primit o bulinuță neagră şi eram atât de dezamăgită de mine încât restul săptămânii am stat doar la locul meu să nu mai primesc cumva încă una – eram aşa naivă şi inocentă. Când îmi amintesc de amenințarea ,,te dau la nenea”, bufnesc în râs, amintindu-mi iar de mine urlând şi promițând că voi fi cuminte. Mereu când mă gândesc, mi se face un dor nebun, un dor pe care greu îl poţi linişti…

Aceeaşi bancă sub acelaşi copac, acelaşi zâmbet, doar că o altă eu:  acum sunt o ,,domnişoară” de 14 ani, deja mă gândesc la viitor, am dat păpuşile pe manuale, am dat jocul pe teme, am dat dorințele de a deveni o zână sau prințesă pe dorința de a mă realiza, am acceptat faptul că unele persoane vor pleca din viața mea, am început să îmi las lumea mea în care evadam cu curcubeie şi ponei, pe lumea reală în care viața nu se opreşte din a-ți mai da câte-o palmă. Copilul din mine a fost unul fericit la timpul lui, dar nu renunț din a-l scoate la iveală ori de câte ori am ocazia.

2 comentarii la “Amina-Elena Lazăr: ,,…am dat jocul pe teme, am dat dorințele de a deveni o zână sau prințesă pe dorința de a mă realiza.”

  1. Alina Duma
    Aprilie 5, 2017

    Ar fi frumos ca cei din jur sa aiba (sau sa-si ofere) ragazul de a se oprin in fata Frumosului si de a nu- l rani nici macar cu respirarea. Felicitari, Amina! Pretuiesc, desi sunt nimeni si poate nu conteaza cuvantul meu, puterea ta de a da glas unor autentice emotii. Am vibrat, citind.

    Apreciază

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Aprilie 5, 2017 de în COPILUL DIN MINE şi etichetată , , , .
