GLASUL ŞCOLII ''DR. PETRU ŞPAN ''

FONDATOR: Mădălina Toma

Ioana Vlad: ,,Dacă îți dorești, poți avea un suflet de copil chiar și la bătrânețe…”

                                                      Copilul din mine

AUTOR: Ioana VLAD, clasa a V – a

Școala Gimnazială ”Dr.Petru Șpan”, loc. LUPȘA, jud. ALBA


La vârsta de 12 ani, eu încă sunt un mic copil care descoperă lumea așa cum este ea cu adevărat.

 Între adulți, acest suflet  blând care abia se acomodează, se stăpânește foarte bine, se maturizează rapid. Eu, de felul meu, sunt mai zvăpăiată, îmi place să sar, să mă prostesc, la fel ca și un copilaș.

Dacă îți dorești, poți avea un suflet de copil chiar și la bătrânețe…

Eu sunt un copil cu sufletul mare, sunt puternică atunci când vine vorba de frică, dar când mă lovești cu vorbe grele aruncate in vânt, nu vei  mai putea vindeca acea rană.

Mă întristez foarte repede. Sunt realistă și îmi place să văd lucrurile așa cum sunt ele. Nu îmi place să stau supărată pe o persoană pentru o perioadă îndelungată de timp, iert repede, chiar dacă rana din suflet nu s-a vindecat .

Iubesc toate lucrurile bune care ne înconjoară!

Sunt lipicioasă, îmi deschid sufletul foarte repede celui cu care am de-a face; odată ce te-ai comportat frumos cu mine, vei avea de câștigat cel puțin respectul meu…

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Aprilie 8, 2017 de în COPILUL DIN MINE şi etichetată , , , .
